diumenge, 9 de maig del 2010

i no para de ploure i no marxen los virus...

Sí, sí... no s'acaba mai... sembla que ve el bon temps i pam, una altra vegada pluja, una altra vegada fred i això comporta una altra vegada mocs, una altra vegada tos... tot va lligat, o si més no aquest hivern a casa nostra tot això ve de la maneta... quin desastre!

Avui tenia que fer una entrada amb el resum i les sensacions de la mitja marató de muntanya de la Faiada... i per sensacions podria dir que l'he fet... perque em fan mal les cames, l'esquena, els abdominals... però no de córrer sinó de la merda de virus que volten per aquí casa i que ja estic molt i molt farta d'arroplegar!!! Ara segur que penseu que dec tenir dèficit d'alguna cosa, que em prengui vitamines... doncs no! últims analisis el mes passat i perfecte... com pot ser!?

Així que aquest matí m'he aixecat amb mal de cap, tos i malestar general i tal com he obert l'ull l'he tornat a tancar... un altre dia serà! La Faiada no es mourà de lloc i jo necessito repòs! Quina merda perque portava dies anant a córrer, potser era la primera cursa que m'inscribia fent els deures ben fets... aaaaiiissshhh!!!

Bé queden els fantàstics dies de Caco per la Portella i Canal de la Lloba amb Terri (que per cert tb està fotut tirat al sofà de casa), pujades a les Antenes, Sant Sebastià, Gesseres... moltes en solitari i algunes amb companyia, com l'últim dia amb la Vane que vam anar a estirar les cames pel camí de Gurp a Sta. Engràcia, quin marujeo que vam fer... brutal! jajajaaaa!!!

Aproximació a la Canal de la Lloba any 2007

Esperem que la pròxima la puguem preparar tant bé però acabant anat-hi!

1 comentari:

  1. QUin hivern que portem, a vere si a l'estiu la cosa millora!! Tot i així hem tingut molts bons dies de diversió!!

    ResponElimina