dilluns, 5 d’abril del 2010

La Mona

Fa tres dies que la gent s'ha tornat botja! potser és que ens veuen prims, però tothom ens convida a menjar pastels amb ous de xocolata, fins i tot la "tita" me n'ha fet una per mi solet on posa "Aran", que sóc jo!



Papa m'ha explicat que aquests pastissos es diuen Mones de Pasqua, perque?? quines coses més rares!!!!


Pos diumenge vam menjar la Mona a casa nostra i avui després de dinar hem anat amb papis i el 4x4 a "Les Esplugues", a Conques on hi havia tiet Xavi i altres menjant-se la Mona al mig del camp i amb foc a terra... que divertit! he jugat molt, he caminat molt, he vist amics meus de la guarde, motos, quads, gent que tocaven els tambors... m'ho he passat molt bé!






Ara estic mooooolt cansat, ja me banyat i he sopat i me'n vaig dormir ja que demà torna a començar la guarderia i m'espera un dia molt llarg!


Un besito a tots! Espero que hagueu passat una bona Semana Santa!

2 comentaris:

  1. Quines mones més xules... i quina setmana santa més divertida al teu costat, una mica costipats, però ens ho hem passat molt i molt bé!!!
    Un besito bitxoooo!!!

    ResponElimina
  2. BUaaaaaaaaah!! Se'm cau la baba!!
    Amb l'Aran i les mones... jejej

    ResponElimina